Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2011 21:10 - Защо ли?
Автор: purpledream Категория: Лични дневници   
Прочетен: 771 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.10.2011 21:17


Защо ли да бъда оценена след като мога да бъда пренебрегната? Защо ли да получавам подкрепа след като мога да бъда игнорирана? Защо ли въобще трябва да търся одобрението на хората? Сама ли ще успея повече или с подкрепа? Дали истински ме подкрепят или всичко е, за да не се разсърдя или да не сломят душата ми ? Защо пък хората да ми казват, че се гордеят с мен? Гордели се били, как да го разбера това... То това се казва... Имам публикация в електронно Софийско списание и всички го приеха радушно и спокойно все едно съм казала, че ми е звъннал телефона или че съм получила есемес... Радушно, без много емоции, без да ми кажат нещо по-така "Браво" или пък "Знаех, че ще успееш" или пък "ГОРДЕЯ СЕ С ТЕБ"... КОГА ще ги чуя тези думи от някого? Дали въобще ще усетя трептенията им по тъпанчето ми???

Изглежда хората, които ни заобикалят са нещо, което си мислим, че са. Някаква илюзия, която, едва ли не, обожествяваме и чакаме от тази илюзия да ни покаже оазиса в пустинята, а същност ни е водела към бездната... Ха. смешно е нали? Тази илюзия наподобяваща семейство, роднини, приятели. И после в училище ни учат, че семейните ценности са най-важни, че ценностната система на човека се крепи на семейството, приятелите... Какво се оказа, че след като не можеш да разчиташ на тези илюзии всичко, което си направил до момента си го направил сам с помощта на някой друг учител, който е забелязал потенциала ти на писател, например. ТОВА Е ДАР. Не всички могат да пишат по различни теми, не всички имат Дар слово, не всеки е интелигентен достатъчно, за да не допуска повторения и да заменя думите с десетки прилагателни. И не не казвам, че съм гений, не казвам, че имам речник с хиляди думи, казвам, че съм доказала и на себе си и на другите, че имам дар слово имам и дар, който използвам дори сега. Явно трябва да съм гений, за да ме забележат роднините ми, приятелите ми, близките ми. Трябва ли единственият, който знае за това да е учителя по литература?

Защо да съм оценена след като е по-лесно да бъда пренебрегната? Защо ли трябва да чакам от хората едно БРАВО, след като много добре знам, че няма да го получа... Защо го очаквам? Защо се надявам на празни думи без смисъл, без чувство в тях? Къде отидоха радостта от успеха на детето и радостта в учите на майката при отличното завършване на годината, например? Къде отиде гордостта на майката при дадено постижение? Къде са чувствата?
Защо ли чакам празни думи? Защо ли написах всичко това? Защо ли понасям болката и изправям глава? Защо ли все още чакам????



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - ''Дали въобще ще усетя трептенията ...
20.10.2011 21:51
''Дали въобще ще усетя трептенията им по тъпанчето ми??? ''
Смяташ ли, че си написала правилно това изречение?
цитирай
2. purpledream - автор
21.10.2011 09:28
как трябва да бъде изрешението, за да те удовлетвори???
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: purpledream
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10638
Постинги: 5
Коментари: 8
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930